Tuesday, November 22, 2011

Autumn Flowers from Tea Rose












































It’s time to give your home a look and spirit of the autumn season. I will do it in a simple, natural way by putting some nice flowers in warm tones…I have started my day by visiting Tea Rose, one of my favorite stores in Milan, not only  for fashion brands but also for beautiful interior design objects and flowers. I will show you my choice soon.

E 'arrivato il momento di dare alla vostra casa un aspetto e uno spirito autunnale.
Io lo farò in modo semplice e naturale, usando dei fiori in tonalità calde.
Ho iniziato la mia giornata con la visita da Tea Rose, uno dei miei negozi preferiti a Milano, non solo per i marchi di moda, ma anche per i fiori e oggetti di design
Prest vi mostrerò la mia scelta.

 


No comments:

Post a Comment